Gambar Anuar Zain Bercumbu Dengan Peminat

BERSERONOK biarlah ada batasnya. Itulah permintaan penyanyi yang kembali menghangatkan pentas hiburan tanah air dengan lagu berhantunya Lelaki Ini dan Ketulusan Hati untuk peminatnya yang akan menghadiri majlis A Nite With... Anuar Zain pada 2 Mei bertempat di Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur. "

Saya tidak kisah jika mereka bermesra dengan saya kerana sememangnya matlamat persembahan malam itu adalah untuk mewujudkan suasana seronok bagi peminat yang datang. Namun, tentulah ada batasannya. Apa yang kami mahukan keseronokan yang ‘bersih’ dan jauh sekali melampaui batas," katanya pada sidang akhbar mengumumkan acara berkenaan di La Bodega, The Pavilion, baru-baru ini. Sambil tersenyum Anuar memberitahu, dia sendiri mahukan peminat berasa gembira apabila menghadiri majlis makan malam terbabit, seterusnya menyaksikan dia beraksi. Pembabitan peminat dalam persembahannya nanti cukup dialu-alukan artis ini dan mereka sendiri boleh berbuat apa saja, asalkan tidak keterlaluan.
"Saya tahu, peminat hanya ingin berseronok dan itulah juga matlamat penganjuran A Nite With... Anuar Zain. Apabila mereka berasa seronok, mereka mempunyai sesuatu untuk dikongsi bersama rakan dan keluarga, sebaik saja pulang ke rumah," katanya. Majlis anjuran Sutra D’Mega Event & Entertainment itu bakal menyaksikan Anuar mengadakan persembahan diiringi sekumpulan pemuzik di bawah pimpinan Mac Chew. Bertemakan glamor, Anuar mahu peminatnya datang dengan pakaian yang cantik bagi menimbulkan suasana meriah pada acara berkenaan. Mengikut perancangan, dia dijangka menyampaikan sebanyak 17 hingga 19 lagu, sama ada secara penuh mahupun medley.


“Mereka nak cium pipi atau duduk di riba pun saya benarkan. Hanya untuk berseronok dan saya mahu mereka semua gembira. Nanti, ada perkara yang mereka boleh perkatakan dengan keluarga dan rakan-rakan.

“Walaupun mereka bebas melakukan apa sahaja, ada juga batasnya kerana saya tidak mahu ‘mengotorkan’ show itu,” ulas Anuar yang memilih pemuzik Mac Chew untuk mengiringi persembahannya nanti. Majlis makan malam istimewa yang bertemakan ‘Glamourous’ itu akan berlangsung”

“Saya akan menyanyikan 17 hingga 19 buah lagu penuh dan ada juga yang ‘dimedleykan’. Semua lagu yang dipilih adalah lagu Melayu kerana saya menghargai muzik Melayu”


PS:/ Anuar Zain dah berani benarkan peminat dia cium dan peluk dia masa persembahan. yang si perempuan plak, baik tua mahupun muda seronok dpt peluk dan cium dgn Anuar Zain. Alahai. apa nak jd ni. Korang tak tau ke Anuar Zain tu gay?

Korang tengok je la video Anuar Zain dicium dan dipeluk ni bagai putera.



Ini plak komen kakak dia, Si Ziana Zian mempertahankan adik dia Anuar Zain. Alahai... apa kebendanya biarkan diri dicium dgn mahram tu perkara biasa. Bigai tahap cipan aura hikmat ke 8 sungguh la si Ziana Zain ni.



Sesiapa Baca tanpa komen ibarat berak tak basuh. Jadi sila komen.

9 comments:

wei...biar r abg anuar nk bg fans die kiss die...pehal,korg jeles ke xde org kiss korg...???!!!
kubur lain2 r...dosa pahala x share pn...korg xyah isau...
to abg anuar:abg jgn amik tau sgt pasal org2 yg ske sibuk hal org nie...
diorg accually dengki...
abg,life must go on k...im always support u forever...
tuk korg yg busybody...
korg jgn kutuk2 org len...korg tau ke de org len dok kutuk korg gk...!!!xtau kn...so,keep ur mouth shut...!!!
lg 1, jgn dok kate abg nuar ni gay...mn korg tau???
de cop die gay ke kt ats dahi die???
pasal die xkwin g,sbb 2 korg ckp die gay???
wei,ajal maut jodoh sume 2 keje Allah...korg jgn nilai org len...
korg pn xbtol...!!!
tension lak aku org yg ske kutuk2 org len nie...!!!!

eeee....gay..sb tu dia x kawin2 sampai skrg...

memang kubur lain2, tapi kalau mati, boleh ke urus jenazah sendiri, sendiri gali,sendiri mandi, sendiri tanam.sapa cakap pahala tak share, kalau tgk benda mungkar wajib tegur kalau tidak kitaorang pun berdosa.

yang tak kenal dia..buat buat macam tahu tuh yg problem tu. ceta pasal kubur..tapi kalau benda tak betul di letak dekat sini.. ni dah kira fitnah tu.. bukan sorang dua jer baca.. beribu.. korang tanggung la dosa.
apa apa pun .. cerita betulnya dan berani bersumpah..saya kawan lama dia..lebih dari 10 tahun.. mamat ni tak gay.

korang tau la industri dekat malaysia ni.. artis lelaki..tak kahwin..terus lekat gay. cuba kalau mamat ni bukan artis..ada korang nak cop gay dekat semua lelaki yg belum kahwin..abis tu.. bersepah perempuan yg tak kahwin..semua tu lesbian ka?

isky..jgn ingat stakat post sesedap hati..takder dosa tau.. saya yg tak kenal awak pun boleh terbaca ur fitnah. before cakap anything make sure betul2 sahih.

Visit Malaysia Radio TV Online and listen to various Malaysia online radio and TV channel from Malaysia and other country.
For more radio and TV channel,U can go to Free TV Radio
Click Like on Facebook so that u'll get latest info and updated radio tv channel.
Hope U enjoy and share with ya friend.Tq

This comment has been removed by the author.

hmm... i'm a fan.

pd i, knapalah yg you all ni nk sebok2 kecohkan psal bnde yg blom tentu... psal gay sume tu. mana bukti? i x bekap abg anuar juz teringiiiiin sgt nk tgk buktinya. lg 1, i x suke jgk abg anuar nk 'bermanja2' dgn abg nuar tp what can i say... but he still one of my fav singer. done!

Manusia tak pernah puas hati dgn apa yg ada..... Dan tak pernah puas hati dgn apa yg org lain ada....

Selagi dia tak mengganggu hidup awak, nape awak nak porak perandakan hidup dia.... tuduh menuduh adalah salah disisi mana2 agama.... jadi, pikir la sebelum awak mengatakan org.... mmg ini blog awak tapi ramai yang membacanya....

Hishamuddin hussein partner anuar zain ... Alamak

Entri Menarik Hari Ini