Gambar Zarina An-Julie atau Mia Anak Pontianak di Parti?

Kemunculan Zarina An-Julie atau lebih dikenali Mia didalam Drama Anak Pontinak mencetuskan banyak speckulasi berkenaan dirinya yang begitu sosial, benar atau pun tidak, masih berada di dalam tanda tanya. Selepas gambar bogel Zarina An Julie di dalam blog-blog yang terdapat di Malaysia. Kini timbul pula isu isu hangat berkaitan dengan beliau kini, gambarnya separuh bogel telah tersebar di internet. Apapun mari kita sama sama melihat dengan teliti adakah gambar ini dirinya yang sebenar atau sekarang superimpose. Sila berikan komen anda. Mungkin Komen anda dapat membantu segelintir peminat yang ingin tahu situasi sebenar Zarina An-Julie






Gambar Posing menarik Zarina An-Julie ?

Zarina An-Julie 1
Zarina An-Julie 2
Zarina An-Julie 3
Zarina An-Julie 4
Zarina An-Julie 5

Yeah, these photos were not originally snapped by isu-hangat.blogspot.com. Its were found here, more photos inside!

Versi English

4 comments:

memang dia pun...dalam paper ari ni dah ngaku.kowank buke la metro kalau x cayer...hmmmm x blaja dari kesilapan, inilah akibatnyer...sendiri mau ingatla...umur baru setahun jagung,dah peel buruk camni. saper yang bleh ubah dia jadi 'baik' dari biasa, aku respek 1000%.sekian

Buat malu orang melayu je. Aku tak ngaku langsung dia ni org melayu. Kononnya tgh glamer gile lah tu.. tapi tu bukan tiket utk kau dedah semua.BAgi aku tubuh badan minah ni dah jadi tkde harga langsung dah.. bagi free kt aku ..TAK NAKKK....

Mintak2 kerajaan Malaysia haramkan terus minah nie. Biar jadi pengajaran utk orang lain skali.

SUBHANALLAH.. , mgkin suda lupa azab kubur n neraka bha ni .. pape pun , arap2x tebuka la pintu aty dia utk betaubat .. ssungguh nya ALLAH S.W.T tue maha pengampun , kak ..

Mantep gan bikin penis gede lu

Entri Menarik Hari Ini