3 comments:

Tak tau ke korang smua.. artis maleyu memang minum arak... paling tak minum pon beer... yang banyak $$$ minum whisky ler... wine ker...

memang macam macam hal ler sekarang ne kan, aku rasa lah hidup as artis nie gelombang macam tu kira macam biasa lah agak nya, ini pada pendapat aku jer ler...

iman yang lemah la menyebabkan seseorang tu mudah terjerumus ke lembah kemaksiatan...

oleh itu insaf lah dan sentiasa la ingat akan "KEMATIAN"....

Entri Menarik Hari Ini