“Banyak Kali Dia Curang Dengan Saya” - Shamsul Yusof Dedah Rahsia Diana Danielle


Dalam temubual terbaru bersama KOMSO!, Shamsul Yusof tanpa berselindung menceritakan semuanya yang beliau rasa terhadap Diana Danielle selama ini.

#1 Diana Danielle menafikan Shamsul adalah kekasih beliau. Shamsul kata itu satu penipuan.

#2 “Selama tiga tahun bercinta, langsung saya tidak tahu rutin sebenar dia. Lepas kami putus baru dia bagi tahu, siapa sebenarnya dia. Ia memang sesuatu yang agak mengejutkan bagi saya. Dan dia sudah biasa dengan perkara yang dilakukannya sejak berumur 12 tahun lagi. Punyalah pandai dia ‘cover line‘.”

#3 Shamsul Yusof turut memberitahu yang beliau ada membayarkan yuran pengajian Diana Danielle kerana terlalu sayang.

#4 “Dulu dia pernah ‘terkantoi’ dengan saya bila saya membaca mesej dari telefon bimbit dia.”

#5 Shamsul Yusof percaya akan skandal Diana Danielle dengan seorang artis (Sunu, Matta Band) sebelum ini.


5 comments:

eh..yeker danila mcm tuh...???
terok jgak ek..
pape pun sabar jela...
moral kat cni :
'jgn berkahwin/bercinta sesama artis'

tgk la apa dah jd sekarg..
contoh sekarang pun dah ada depan mata kita semua....

tu lah artis mlysia.... dah bercinta sesame artis buat hal pulak...ape nak jadi.....

haa....artis2...dah bercinta pun dh x pndai nak jge hati...hncur leburrr......

dr dulu sy tak suke diana danielle tu ,

Entri Menarik Hari Ini