Angelina Jolie: Pregnancy Makes Me Feel 'Sexy'


Angelina Jolie, who is expecting twins this summer, says being pregnant makes her feel womanly and sexy.

"It makes me feel that all the things about my body are suddenly there for a reason," she says in the July issue of Vanity Fair. "It makes you feel round and supple, and to have a little life inside you is amazing."



Plus, the actress says that her partner, Brad Pitt, "finds pregnancy very sexy. So that makes me feel very sexy."



The 32-year-old – already mom to Maddox, 6; Pax, 4; Zahara, 3; and Shiloh, 2, – also says she is awed by what the human body can do. When giving birth to daughter Shiloh, "I had a C-section and I found it fascinating. I didn't find it a sacrifice and I didn't find it a painful experience," she tells the magazine. "I found it a fascinating miracle of what a body can do."




As for her child-rearing philosophy, she says that as artists she and Pitt emphasize communication and play at home. "We communicate to the point where we probably annoy our children," she says. "We have art around the house, we have books, we go to plays, we talk. Our focus is art and painting and dress-up and singing. It’s what we love."


Bianca Gascoigne and Charlotte Mears’ bikini pictures



Bianca Gascoigne and Charlotte Mears were at the beach at Marbella. This was a favorite haunt of footballers. Perhaps they were displaying their wares in the hopes of landing a good catch each. Someone could have informed the photographers that these lovely beauties were going to frolick in the surf. At least one cameraman was at hand to take their pictures. Charlotte was especially pleased with herself because she had plastic surgery to enhance her boobs. She has an improved 32D now.


















Ashley Tisdale and Jared Murillo: Still Together!


Looks like Zanessa isn’t the only High School Musical couple to be on the receiving end of false break-up rumors.





Celebrity gossip sources had been stating that Ashley Tisdale and Jared Murillo were no longer a couple. But this photo of the pair grabbing lunch yesterday appears to put that talk to rest:


Pitching Photo Finish: DeAnna Pappas vs. Mariah Carey

A pair of Hollywood Gossip favorites recently showed off their fine form - on the pitcher’s mound! As baseball fans, we couldn’t resist this photo finish …



Newlywed Mariah Carey threw out the first pitch at a Japanese baseball game this week. No word on whether her throw made it to home plate, but at least she has a shiny jacket with her initials embroidered. That counts for something.




This week on The Bachelorette, DeAnna Pappas took to the hill against some of her aspiring boyfriends at Dodger Stadium. Most of the shlubs proved inept at home run derby, but DeAnna looked stellar. And we don’t mean her mechanics.

Gambar Transformer Di Malaysia



Kecoh Berita hari ini melaporkan terdapat sebuah transformer buatan lori lama malaysia yang tersesat di dalam sebuah kampung Jawa baru baru ini. Penduduk tersebut yang telah menyaksikan lori yang di gelar optimus itu, mengatakan transformer tersebut tidak sempat bertukar kerana kehabisan minyak diatas sebab sebab minyak setong kini telah bernilai AS 120 juta .


Justeru itu, badan transformer tersebut telah tersadai di jalan kampung itu hingga menyebabkan keadaan lalu lintas semakin sunyi hanya motor ex5 sahaja dapat kelihatan didalam gambar tersebut, itu pun sewaktu temuduga dengan pemandu motor tersebut, dia lalu ke situ kerana hendak mengambil anak nya dari sekolah yung berusia 3 tahun setengah.

Fakta : Penukaran Kepala lori kepada tranformer memerlukan 1 tong setengah untuk mengcompletekan penukaran tersebut. Manakala badan lori lama ini memerlukan 7 tong minyak ini bergantung kepada skill yang dibuat untuk mengcompletkan menjadi sebuat tranformer yang solid.

creadit text: MasterG

Kepada tuan pemilik transformer ini, silalah menukarkan kedudukan robot anda sebelum ketua kampung menempeleng muka anda berkali-kali tanpa henti. sekian

Gambar Zarina An-Julie atau Mia Anak Pontianak di Parti?

Kemunculan Zarina An-Julie atau lebih dikenali Mia didalam Drama Anak Pontinak mencetuskan banyak speckulasi berkenaan dirinya yang begitu sosial, benar atau pun tidak, masih berada di dalam tanda tanya. Selepas gambar bogel Zarina An Julie di dalam blog-blog yang terdapat di Malaysia. Kini timbul pula isu isu hangat berkaitan dengan beliau kini, gambarnya separuh bogel telah tersebar di internet. Apapun mari kita sama sama melihat dengan teliti adakah gambar ini dirinya yang sebenar atau sekarang superimpose. Sila berikan komen anda. Mungkin Komen anda dapat membantu segelintir peminat yang ingin tahu situasi sebenar Zarina An-Julie






Gambar Posing menarik Zarina An-Julie ?

Zarina An-Julie 1
Zarina An-Julie 2
Zarina An-Julie 3
Zarina An-Julie 4
Zarina An-Julie 5

Yeah, these photos were not originally snapped by isu-hangat.blogspot.com. Its were found here, more photos inside!

Versi English

Chi OAG dan Irene Santiago mesra maut?

Apa ke-hel nya YOB!!!!

Seorang Pemuda cute lagi tampan, bernama Qushairi Mohammed Razali atau lebih dikenali dengan nama Chi sedang hangat di gosipkan dengan Irene Santiago disebabkan tersebarnya gambar-gambar dibawah ini. Sedikit info tentang Chi:

Umur: 29 Tahun
Tarikh Lahir: 8 Ogos 1977
Tempat Lahir: Tanjung Bungah, Pulau Pinang

Soalnya sekarang adakah gambar tersebut benar benar gambar nya?


Jom kita tonton zazzzzzzzzzz!!!!




Gambar Maya Karin Seksi Berbaju Mandi




Saya rasa ini gambar agak lama waktu maya karin meletup letup glomournya. Gambar maya Karin seksi sedang memakai baju mandi dan samar samar boleh ternampak kawasan privacy nya. Walaupun Maya karin berkulitkan putih lagi seksi Maya Karin tetap "sopan" dan kelihatan menjaga diri supaya tidak kelihatan menghairahkan berbanding gambar Zarina Ann Julie yang sedang meletup letup popularitinya :)




Lihatlah bertapa lawanya maya karin ketika membenamkan dirinya diatas pelampung...



Oh yea terima kasih kepada contributor SkyCrewz Network, Ela. Saya sendiri bukanlah fotograper sebenar dan tidak tahu menahu dimana dia dapat gambar ni, tapi kalau aksi-aksi kolam renang ni, macam aksi majalah mangga je. Mungkin Crew dia jugak kot melobi gambar nie?

Gambar Dynas selepas Kahwin



Raut wajah pelakon Dynas selepas kahwin berseri seri nampaknya. Lebih lebih lagi detik detik bahagia sebagai seorang isteri. Walaubagaiman pun, Dynas telah berjanji tidak akan berhenti berlakon walaupun sudah bergelar isteri. Dynaz bakal muncil dalam drama terbaru mengenai slot akasia di TV3 berjudul Ezora.

Dynaz, Fizi telah berbulan madu di Boracay.



Pose manja dari dynas



Pose menarik dari dynas


PS: Persoalannya sekarang nie, betul ker dynas nie selepas berkahwin gedik dan mengatalnya semakin menjadi jadi. Sila komen sikit kengkawan yang lawat disini.

Stacy Juara Akademi Fantasia 6

Tahniah Stacy

After Linda Nanuwil(AF2), Felix(AF3) & Lotter(AF4) came close by winning 2nd place, the long awaited dream to see a Sabahan being crowned ‘Juara Akademi Fantasia’ is finally over. Congratulation Stacy!! Congratulation to all voters!! Give yourself a pat on the back for a job well done! Congratulations!! Congratulations!! Congratulations!! Alamakk..terlebih sudah!

Lagu-lagu yang telah dipersembahkan oleh Stacy ialah Atas Nama Cinta (Rossa) dan Aku Stacy (Lagu Baru).





Stacy, 18, anak kelahiran Kadazan dari Kg Tuavon, Penampang, SABAH dengan suara dan persembahan yang bertenaga telah memberikan persembahan terbaik bukan sahaja di peringkat akhir malah sejak bermulanya penglibatan beliau di dalam Akademi Fantasia. Usaha gigih beliau didalam Akademi ini telah membuahkan hasil sehingga beliau di iktirafkan sebagai Juara Akademi Fantasia 6 sekali gus menutup tirai pengajian didalam Akademi Fantasia 6. Ini merupakan titik permulaan bagi mengembangkan kariernya sebagai artis dan penghibur tanah air.

Berikut adalah kedudukan pelajar-pelajar lain:

RIZ (Naib Juara)
11 Januari (Gigi)
Hanya Sandiwara (Lagu Baru)

NUBHAN (Ke-3)
Bukan Di Sini (Sofaz)
Ada Untukmu (Lagu Baru)

TOI (Ke-4)
Cinta Zulaikha (Mawi)
Paling Terindah (Lagu Baru)

NADIA (Ke-5)
Aku Lebih Tahu (Mila AF5)
Kalut Lagi Mengarut (Lagu Baru)

Keseluruhan persembahan akhir Akademi Fantasia Musim Ke-6 amat menghiburkan!

Aksi Seksi Artis Berkumpulan Wanita?



HANGAT…!! Sebuah video klip yang didakwa sebagai seorang ahli kumpulan yang dianggotai oleh tiga wanita kini terbesar luar dan boleh didapati di my-artis.blogspot.com. Kononnya myartis yang menerima video klip 3GP berbahasa Melayu tersebut melalui email bagaimanapun kurang pasti apakah pelakonnya yang bernama ‘A’ itu benar-benar ahli kumpulan yang dimaksudkan atau mungkin ‘pelanduk dua serupa’. Persoanalanya benar atau tidak mari kita sama sama melihat video clips ini. Untuk mengetahui lebih lanjut lagi.


Jika benar beliau adalah artis, adakah benar artis artis lain juga mengikuti jejak begini? Sila berikan komen anda...

Dr Mahathir keluar Umno


Dr Mahathir isytihar keluar Umno

Tun Dr Mahathir Mohamad

TUN Dr Mahathir Mohamad secara terbuka mengumumkan keluar daripada Umno
sebagai protes kepada keengganan Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi meletak
jawatan sebagai Perdana Menteri dan mengajak ahli lain keluar parti
bersamanya.

Bagaimanapun beliau menasihatkan ahli yang keluar Umno tidak menyertai parti
lawan dan masuk semula Umno apabila Abdullah meletak jawatan.

Untuk mengetahui lebih lanjut lagi dan lengkap dengan isi isi yang diluahkan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad sila rujuk di blognya sendiri Chedet.com

Azharina Bercerai Dengan Datuk Sukri


Semalam, penyanyi bersuara lantang, Azharina (23
tahun) mengumumkan bahawa dia dah bercerai dengan suaminya Datuk Sukri.
Pada bulan Februari lalu, dia telah meminta diceraikan dan suaminya
telah menceraikannya dengan talak satu.

“Saya tahu ramai yang seronok dengan perceraian kami, Apa pun
saya reda dengan suratan takdir bahawa jodoh kami sampai di sini saja,”
- Azharina

Tanpa mengulas panjang, Azharina menyatakan keputusan ini dibuat
untuk kebaikan kedua-dua belah pihak. Walaupun demikian, Azharina masih
mencintai bekas suaminya yang berusia 50 tahun itu dan hubungan mereka
masih lagi baik sebagai kawan,

Untuk info pembaca, Azharina mengenali Datuk Sukri sejak dia berusia
17 tahun lagi dan berkahwin dengan peguam yang berasal dari Kelantan
ini sejak dua tahun lalu.

Faizal Tahir Lemas?

I guess he’s no Superman at all. Faizal was found struggling for breath while filming an underwater scene for his latest song, SAMPAI SYURGA. The shooting requires several shots to be undertaken in the swimming pool at The Aquatic Centre, Shah Alam, Selangor. Faizal who is aquaphobic due to his past experiences tried to conquer the fear by agreeing to what the Clip Director, Douglas Khoo wanted him to do. SAMPAI SYURGA is about the transition of life into death. Being underwater should tell part of the story of this transition. His drowning has pushed back the shooting for nearly 2 hours.

HELP HELP HELP!!!!




OMG I'M SAVE THANK GOD!!!

Adlin Aman Ramli memakai rantai salib?

Kemunculan Adlin di kaca TV Astro didalam rancangan AKADEMI FANTASIA 6 dengan memakai rantai salib telah mencetuskan kemarahan umat islam berkenaan rantai tersebut. Adakah Adlin sedar akan dia memakai rantai salib? ataupun adlin bukan lagi seorang islam? Mari kita lihat dari sudut pandangan kita berkenaan rantai berbentuk salib tersebut. Secara Jujur saya mengharapkan Adlin dapat menerangkan apakah maksud sebenar dengan pemaikaian rantai bertanda salib itu kepada masyarakat Umum.



Cuba and lihat rantai di leher Admin Aman Ramli




Ini rupa bentuk loket yang dikatakan dipakai oleh pengkritik AF6 ini, salah satu jenis salib yang dikenali sebagai Crux Assanta

Gambar Jehan Miskin dan kekasih baru



Nana Era Dituduh Mabuk

Gambar Anak Jeslina Hashim







Selepas berkahwin, Jeslina Hashim mendiamkan diri terlalu dari bidang seni kerana menguruskan rumah tangga & baru-baru ini beliau membawa anak sulung hasil perkahwinan‘nya ke satu majlis anjuran pihak Astro.

BUKAN PENGHINAAN - FAIZAL

Meskipun Menteri Besar Perlis, Dr Md Isa Sabu mengatakan dia tidak kenal dengan Faizal Tahir, namun penyanyi itu menganggapnya sebagai perkara biasa... katanya sedangkan michael jackson ada yang tak kenal, inikan pula artis Malaysia. Dengarkan temubual eksklusif ini... hanya di Gossip Artis Malaysia!





Mahupun Menteri Besar Perlis, Dr Md Isa Sabu mengatakan dia tidak kenal dengan Faizal Tahir, namun penyanyi itu menganggapnya sebagai perkara biasa. katanya sedangkan michael jackson ada yang tak kenal, inikan pula artis Malaysia. Dengarkan temubual eksklusif ini... hanya di "Gossip Artis Malaysia"

Gambar Awie Pegang Watak Mak Nyah Dalam Apa Kata Hati



Golongan Artis Lelaki sudah berani beraksi sebagai 'pondan' atau 'mak nyah' sama ada didalam bentuk drama, filem mahupun teater. Antara pelakon lelaki yang telah menyinar namanya sebagai pelakon pondan ialah Jalaluddin Hassan, Ahmad Tarmimi Saregar, zamarul hisyam, Ashraf Muslim, Rusdi Ramli dan lain-lain. Kini giliran Awie pula mencuba nasibnya untuk ‘memondankan’ dirinya dalam filem Apa Kata Hati terbitan Tayangan Unggul yang bakal ditayangkan di pawagam pada 29 Mei ini. Mari kita sama sama melihat perwatakkan yang di mainkan oleh awie bagi menghidupkan wataknya sebagai 'pondan'. Awww!!




Paris in the bath for s*x tape

PARIS Hilton has been trying to get herself a squeaky clean image ever since she left jail.

And it seems she's finally managed it with this new sexy tape, filmed while she takes a bath.

In the video Paris is seen completely naked in the water, surrounded by bubbles.

She swims around in the huge bath and playfully soaks herself with a shower head.

To watch the video click on the player below or use the multimedia link to the top right of this page.

It is thought this new footage was discovered earlier this year when Paris forgot to pay the rent on her storage vault.

A website called Parisexposed.com then released the footage on the net, although Paris obtained a temporary injunction against them.

Now, the footage has reappeared on YouTube, with stronger versions available on US websites.

Just when she thought it was safe to get back in the water eh...

creadit : thesun.co.uk

Lindsay Lohan: Models For Free?

Her acting career hasn’t really shown much promise as of late, but Lindsay Lohan isn’t out of ideas on how to make a few bucks. Her latest venture finds her designing leggings for women.

A frequent wearer of leggings herself, LiLo is all set to start promoting her new line, and she’s even casting models for her ads.


The catch? She wants the models to work for free. Apparently she fancies herself a big enough deal to get top models to ‘donate’ their time to help her make a quick buck.

The casting call reads as follows:

Casting for Models for Look Book Shoot - Looking for diverse, multi-cultural, mixed races, an ‘off beauty’ is good as well as ‘beautiful’… No Blondes please.

CASTING FOR: The Look Book Shoot for 6126 - a new contemporary collection of leggings designed by Lindsay Lohan

USAGE: web, look book, worldwide

RATE: trade

Maybe Lindsay’s mom can help her find some free models…after all, she was voted ‘Mother of the Year,’ right?




Entri Menarik Hari Ini