Gambar Seksi Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin

Post Image

Aku tak tau nak komen apa dah. Terkejut jugak tengok gambar-gambar ni. Yang paling-paling tak tahan sekali gambar nombor 3. Muka sampai merah-merah. Nanti bila ada sidang akhbar jangan lah keluar ayat-ayat budak sekolah macam ni, “saya terlebih pakai mekap”. Yang Zaefrul Nordin ni bukan dah kahwin ke? Bini dia tak jeles ke? Papahal korang layan dulu. Jangan lupa tinggalkan komen yang bernas.. Hu Huu..

Updated: 2 gambar terbaru yang aku terima, gambar nombor 2 tu tak nak komen, cuma nak buat spekulasi sikit kat gambar nombor 1. Apakah yang di pegang ???

Gambar Seksa Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin - 70sx

Gambar Seksa Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin - 70sx

Gambar Seksa Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin - 70sx

Gambar Seksa Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin - 70sx

Gambar Seksa Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin - 70sx

Gambar Seksa Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin - 70sx

Gambar Seksa Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin - 70sx

Gambar Seksa Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin - 70sx

Gambar Seksa Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin - 70sx

Gambar Seksa Azizah Mahzan Bersama Zaefrul Nordin - 70sx



1 comments:

My Blog
http://www.wretch.cc/blog/markacey
Thanks for your share
Nice to meet you

Hsinchu, Taiwan

Entri Menarik Hari Ini