Intan Sarafina Bersosial - 18 sx


Pertama sekali aku nak bagitau, gambar ni adalah gambar lama. Yang kedua pula siapakah makhluk-makhluk ni? Yang aku cam cuma Intan Sarafina? yang belah kiri sekali. Betul ke tak? Dan kalau tengok gambar nombor 1 dan 2 pun muka ala-ala je. Mungkin mereka ni semua adalah FA AirAsia kot? Botol kicap jenama Jack Daniels pun ada jugak ye. Rasanya macam kicap tamin ke kicap kipas udang? Muka semua merah-merah je pekena kicap JD ye. Korang enjoy lah puas-puas dulu ye. Komen yang bernas sangat dialu-alukan.

Intan Sarafina Bersosial ?? - 18sx

Intan Sarafina Bersosial ?? - 18sx

Intan Sarafina Bersosial ?? - 18sx



0 comments:

Entri Menarik Hari Ini