(GAMBAR)Michelle Melodi Bersama Kekasih Hati

Ha asik-asik kalau tengok Melodi kat TV3 mesti Michelle Wee nak terjah orang je keje dia. Kali ni apa kata kita pulak terjah dia? Amacam idea ni menarik tak? Hehee… Gambar ni dikatakan Michelle Wee bersama dengan boyfriend nya seorang pengacara remaja. Nampak bahagia jugak lah dieorang ni kan. Jangan sekerat jalan sudah ok ? kalau dilihat Michelle Wee macam teransang jer wangian boyfriend dia tu hihih...

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend



0 comments:

Entri Menarik Hari Ini