Gambar Buah Dada Dato Siti NurHaliza Diraba Tersebar di Internet!

Jiwa Kesedihan Melanda Siti Nurhaliza


Gempar! Buah Dada Dato Siti Nurhaliza DiRABA. Pengalaman Pahit ini sebenarnya sudah lama dirahsiakan oleh siti selepas berumah tangga kerana di kuathiri menjejaskan nama baik siti nurhaliza dan keluarga.

Bak kata pepatah " sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh jua ke tanah " hari ini barulah gambar buah dada siti nurhaliza di raba tersebar di internet!

Gambar sekarang Siti Nurhaliza sedang meluahkan perasannya kepada suaminya Datuk K.


Sila lihat suspek dibawah, teng! teng! teng!
















































Inilah suspek yang dicari seolah olah mangsa merelakannya




ps:// ini sekadar hiburan melawak, tidak ada niat yang buruk untuk pengunjung yang melihat :), sila lihat label topik ini didalam kategori melawak.. :)

6 comments:

Kau ni wak lawak bodoh.........ebook panduan saham maybank 2u www.labur2u.blogspot.com

tak baik buat onah mcm tu. tukan masa ayah dia meninggal. nak buat lawak tgk lah tmpt.

Wa dah kene... ingatkan betul punye hahahahaha

http://www.easy2earn.biz/?id=teguhperdana

Hampeh betuii..ye ye aku igt ..siti siap nangis lg..tipah tertipu.

Entri Menarik Hari Ini