Aksi Panas Neelofa Skirt Pendek vs Bertudung

Pastinya tika ini ramai yang sudah mengenali Neelofa, iaitu seorang pelakon yang begitu meningkat naik namanya dipersada seni tanahair. Tahukah anda Nama Pelakon Neelofa telah menaikkan laman blog Isu Hangat secara mendadak. Sebanyak 35325 uniq visitor telah hit Blog Gossip Artis Malaysia semenjak posting tersebut dihasilkan. Nampaknya nama Neelofa telah menjadi keyword yang panas sehingga ke hari ini. Hari ini G.A.M ingin memberi teguran sedikit kepada pelakon kesayangan G.A.M.

G.A.M cukup gemar dengan personaliti pelakon ini, dengan penampilan yang ala-ala perempuan melayu tanah air pastinya ramai jejaka tampan diluar sana yang ingin memperisterikannya, malah ada desas desus gambarnya yang begitu seksi, telah menjadi satu bahan untuk jejaka lelaki memuaskan nafsunya diatas katil? Huh betul ker?

Statistik Keyword Neelofa


Ini sedikit biodata Neelofa sebelum kita menatap wajahnya yang seksi.


Neelofa Mohd Noor (Lofa)
Finalis Ke-15 Dewi Remaja 2009
Nombor Peserta 291
Tarikh lahir: 10 Februari 1989 (umur 20 tahun)
Asal: Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur
Universiti: Kolej Damansara Utama
Tinggi: 5 kaki 6 inci
Potongan badan: 34-25-36


G.A.M timbul satu persoalan, kemanakah arah tunju Pelakon Filem Azura ini. Apa yang G.A.M lihat pelakon ini seolah oleh mempersendakan penggunaan tudung. Kenkadang Bertudung, kenkadang seksi sampai nampak anak seluar dibawah? Nasihat G.A.M diharapkan Neelofa pada masa akan datang jaga maruah diri janganlah memakai baju baju ketat sehinggakan tersembul buah dada Neelofa dan menjadikan satu bahan untuk jejaka lelaki. Mungkin teguran saya ini tidak memberi kesan kepada beliau, yela saya nie manuasia yang kerdil dan tiada populariti. Tapi sebagai umat islam, eloklah menjaga persiapan pakaian, yang sesuai pada satu satu majlis.


Jom kita lihat gambar yang saya maksudkan Aksi Panas Neelofa Skrit Pendek dan baju ketat sehinggakan tersembul buah dada neelof vs Neelofa Bertudung yang seksi dan ayu









Versi Neelofa Bertudung




So Pendapat Anda Semua mana lebih anggun Neelofa Seksi atau Bertudung?





Sumber : isu-hangat.blogspot.com

11 comments:

Sblm ni agk meminati lofa,tp bla dh tgk gmbr2 yg mcm bkn org islam dh (cara berpakaian) terus hlg minat & benci.tmbh pla dgn skp yg busuk hati terhadap plakon lain menambahkan lg perasaan benci dan hlg respek terhadap pelakon dari negeri p.timur ini.saya rs karier di masa akan dtg hya popular dgn cerita2 panas dan kontroversi murahan sahaja.yela,nk award mcm tasha katakan.dulu saya tak suka tasha,tp skg terbalik pla.respek dan minat tasya.

kalau nak tegur neelova,kena tegur juga artis kecil manis seperti Anith Aqilah,erin malik juga.....panasnya sama je!...upskirt lagi.

Yang sexy la besttttt. Syiok tengok

X lama lg kiamat, mempersendakan agama, hal2 agama jgn dmainkan, hai kaum adam dan terutamanya kaum hawa sperti yg dperlihatkan, ada dua bnda bleh kmu pilih iaitu redha Allah(syurga blasannya) atau penghinaan drpd Allah, mungkin org sperti lofa ne x percaya adanya alam pembalasan, simpatinya saya trhadap golongan mereka ni :((

X lama lg kiamat, mempersendakan agama, hal2 agama jgn dmainkan, hai kaum adam dan terutamanya kaum hawa sperti yg dperlihatkan, ada dua bnda bleh kmu pilih iaitu redha Allah(syurga blasannya) atau penghinaan drpd Allah, mungkin org sperti lofa ne x percaya adanya alam pembalasan, simpatinya saya trhadap golongan mereka ni :((

saya xkenal pown sbelum kawan2 saya ceritakan pada saya yg lecturer mereka rupanya macam neelofa...saya heran sape neelofa nie...last saya google dapatlah gaba die...xlawa pown...korang nie jenis tgk badan kot?ade banyak lagi gadis melayu yg cantik2...

Dunia2 kan...nk wt mcm na..nk smbang bab nie...hnya rakyat yg bersuara...mna pemimpin negara kita..yg beragama islam...apa yg dpa wt sgt...klau stkat hnya brsuara...tpi xsmpai dpncak gnungnya...apa bleh wtkan...lgi satu...perempum yg dilahirkan dlm suratan islam....fikirkan la apa yg ada pada diri mereka..kita bukannya kafir..kita beragama islam..

Ya Allah,apa dah jadi dengan manusia zaman sekarang ni?Lofa,asalnya Kelantan.Bumi yang penuh keberkatan,tp kenapa jadi macam ni?Seksinya memang menjolok mata.Nilah salah satu tanda akhir zaman.Bertaubatlah wahai manusia zaman sekarang.Pesanan untuk org lain dan diri saya.

Bagi saya,mmglah Lofa cantik bila pkai tudung,tp apa gunanya kalau cuma berlakon je.
MAAF,MESEJ INI KASAR SEDIKIT.HANYA PERINGATAN UNTUK KAUM MUSLIMIN.:-)

Dude. Seriously man! If you want to talk about Islam, why in the world are you bitchin' around. Don't give people advice if you can't shut your big mouth. Malays are jush urgh! As a muslim, you have no damn right to talk bad about people. No point of giving a damn fuckin' advice if you're hurtin' someone else's feelings. If you're gonna reply saying im using vulgars words is a sin. Im not calling you a bitch or a fucker. Im just expressing my feelings. I hope Allah will shine some of his light towards you so you will stop bitchin' around and disgrace people's name and stop using the word Islam if you can't stop saying bad things about people.

Entri Menarik Hari Ini