Gambar Perkahwinan Lin Dan - Xie Xingfang



Pemain badminton nombor satu China dan juga pemegang pingat emas Olimpik 2012, Lin Dan baru sahaja mengahwini pasangannya, Xie Xingfang yang juga pemain badminton pada satu majlis yang penuh gilang-gemilang.

Pemain badminton nombor satu negara dan Indonesia, Datuk Lee Chong Wei dan Taufik Hidayat telah dijemput tetapi tidak dapat menghadirinya kerana tarikh perkahwinannya bertembung dengan kejohanan Japan Open.









Tahniah buat Lin Dan dan Xie Xingfang kerana sudah digelar pasangan badminton suami isteri .. :)

58 comments:


jangan lupa mampir dulu ya , Good luck !!!

informasinya bermanfaat sekali ya gan

makasih ya atas semua informasinya gan

wah,bagus banget informasinya

makasih ya gan atas infonya

bermanfaat banget infonya bagi saya


makasih gan


Halllo, numpang untuk nambah backlink di sini ya !!

Setelah saya menyimak ternyata info-infonya sangat bermanfaat bagi saya untuk menambah pengetahuan saya

Thanks




Terima kasih banyak gan atas infonya.
lanjutkan trus ya kwan

trimakasih banyak buat informasinya.
salam kenal ajach ya.


mantap juga nie gan sangat menarik.........


jadi nambah pengetahuan bagi saya gan infonya


ikut posting disini lagi ya
jangan lupa mampir balik lagi ya

selamat menumpuh hidup baru ya buat kalian berdua

semoga pernikahan kalian langgeng sampai kakek dan nenek

semoga kalian berdua cepat dikaruniai anak yang lekas berbakti pada kalian berdua

informasi pernikahannya sangat menyenangkan sekali

I hope you two are immediately given a baby

Entri Menarik Hari Ini