Pelakon Maya Kawin Kini Dilamar Kekasih?


Siapa tidak kenal lMaya Karin, seorang aktres yang begitu popular dan juga penampilannya terutama selepas berlakon didalam filem Ombak Rindu.. Berikut adalah kenyataannya berkenaan isu dilamar melamar ini...

Jelas Maya Karin : Memang saya dilamar, tetapi yang membuat lamaran ialah sebuah syarikat rakaman antarabangsa, yang mahu menjadi pengedar album saya. Jika segala perancangan berjalan lancar, mereka juga mahu saya bernaung di bawah payung mereka sebagai artis rakaman.Belum ada kata putus “Buat masa ini, belum ada sebarang kata putus diberikan.

Saya juga masih menimbang tawaran berkenaan.Bagaimanapun, melihat kandungan kontrak, saya amat berpuas hati dengan apa yang mereka ingin berikan.

“Tengoklah, jika ada rezeki bersama mereka, pasti akan ada pengumuman rasminya nanti.

23 comments:



Hallo sobat ? ikut gabung sini lagi ya



Makin mantab aja ni sob informasinya


Mudah- mudahan semakin mantab lagi ya


Salam kenal dan sukses slalu




Hallo sobat ? ikut gabung sini lagi ya


saya numpang buat nambah backlink di sini ya

oke banget tuh informasinya

bagus banget gan infonya



Thaks

bermanfaat banget infonya bagi saya


makasih gan

hello semuanya... ikut backlink sini ya


sukses ajach deh buat artikelnya, lam kenal


makasih ya atas informasinya, semoga bermanfaat

Entri Menarik Hari Ini